LET L-13 Blanik
Daugiausiai ir ilgiausiai gamintas sklandytuvas istorijoje. Apie 3 000 šio modelio sklandytuvų buvo gaminama Čekijoje, gamykloje Let Kunovice nuo 1956 iki 2007 metų. Tai dvivietis sklandytuvas skirtas pilotų mokymui, pradiniam mokymui ir pramoginiams skraidymams. Aliuminio konstrukcija, kuri yra įprastai tradicinė civilinei aviacijai, nesudėtinga priežiūra ir prieinama kaina – lėmė šio sklandytuvo populiarumą visame pasaulyje. Sklandytuvas pasižymi efektyviais vairais ir oro stabdžiais, o išleidžiami užsparniai suteikia pavaldumą esant mažesniems greičiams. Daugeliui sklandytojų, šis sklandytuvas buvo pirmasis žengiant į sklandymo pasaulį.
Sparnų ilgis: 16.2 m
Maksimalus greitis: 240 km/h
Minimalus greitis: 56 km/h
Aerodinaminė kokybė: 28 prie 93 km/h
Mažiausias žemėjimas: 0.84 m/s prie 83 km/h
Tuščio sklandytuvo svoris: 292 kg
Maksimalus kilimo svoris: 500 kg
Vandens balastas: nėra


Cetrair 201-B „Marianne” reg.nr. LY-BLM ir LY-GTF
Dvivietis sklandytuvas, suprojektuotas ir pagamintas Prancūzijoje 1985m. Prancūzijoje. Nedidelė kaina, gera aerodinaminė kokybė leidžia ne tik mokintis skraidyti, bet ir atlikti sportinio tipo skrydžius.
Sparnų ilgis: 18.55 m
Maksimalus greitis: 250 km/h
Minimalus greitis: 67 km/h
Aerodinaminė kokybė: 40 prie 105 km/h
Mažiausias žemėjimas: 0.65 m/s prie 85 km/h
Tuščio sklandytuvo svoris: 430 kg
Maksimalus kilimo svoris: 650 kg
Vandens balastas: nėra
Klubo narių sklandytuvai
Eiri-Avion PIK-20D, reg. nr. LY-CND
Savininkas: Domas Juknevičius
Suprojektuotas Helsinkio Technologijų universitete, buvo gaminamas 1974-1980 metais Suomijos įmonėje Eiri-Avion Oy. PIK-20D yra 15 metrų klasės, dar vadinamos „lenktynine“, sklandytuvas. Greitas, manevringas ir lengvai valdomas, bei turintis akrobatinio pilotažo kategoriją – juo galima atlikti beveik visas akrobatines figūras. Pagrindinė gamybai naudota medžiaga – stiklo pluošto kompozitas, o svarbiausios sklandytuvo vietos yra sustiprintos anglies pluoštu. Viso buvo pagaminta apie 420 vienetų, kurių daugelis iki šių dienų skraido Vakarų Europos sklandymo klubuose, Skandinavijoje ir kitose pasaulio vietose. Įdomus faktas: tai greičiausiai galintis skristi sklandytuvas Lietuvoje, maksimalus greitis – 292 km/h.
Sparnų ilgis: 15 m
Maksimalus greitis: 292 km/h
Minimalus greitis: 60 km/h
Aerodinaminė kokybė: 42 prie 117 km/h
Mažiausias žemėjimas: 0.56 m/s prie 73 km/h
Tuščio sklandytuvo svoris: 225 kg
Maksimalus kilimo svoris: 450 kg
Vandens balastas: 140 litrų


Rolladen-Schneider LS6, reg. nr. LY-GVP
Savininkas: Vytautas Paulauskas
LS6, FAI 15 metrų klasės sklandytuvas, pirmą kartą buvo pakeltas į orą 1983 metais. Pradėjus serijinę gamybą vieneriais metais vėliau, LS6 turėjo ilgą gamybos istoriją, kuri tęsėsi iki Rolladen – Schneider bankroto, 2003 metais. Iš viso buvo pagaminta 375 visų versijų vienetų. LS6 pagamintas, naudojant anglimi armuotą plastiką, turi plonus sparnų (13%) ir uodegos profilius. Konstrukcijos kokybę gerai iliustruoja, tai, kad LS8 net šiandieną vertinamas, kaip vienas geriausių standartinės klasės sklandytuvų, iš esmės yra „standartinis“ LS6. Kaip ir daugelis Rolladen – Schneider sklandytuvų LS6 pasižymi puikiomis pavaldumo ir stabilumo savybėmis.
LS6 dominavo 15 metrų klasėje beveik dešimtmetį. Pilotai, skrisdami šiuo sklandytuvu laimėjo- dvi pirmąsias vietas 1985 Pasaulio sklandymo čempionate Italijoje (Rieti), pirmąsias tris vietas 1987 pasauliuose Australijoje (Benalla), pirmas keturias vietas 1991 Pasaulio čempionate JAV (Uvalde) ir pirmąsias dvi vietas 1993 Pasaulio čempionate Švedijoje (Borlänge).
Sparnų ilgis: 15 m
Sparnų plotas / maks. įkrovimas: 10.5 m2 / 50 kg/m2
Maksimalus greitis: 270 km/h
Minimalus greitis: 67-82 km/h
Aerodinaminė kokybė: 44 prie 100-120 km/h
Mažiausias žemėjimas: 0.59 m/s prie 80 km/h
Tuščio sklandytuvo svoris: 260 kg
Maksimalus kilimo svoris: 525 kg
Vandens balastas: 160 litrų
Glasflugel 304 (HpH304 CZ), reg. nr. LY- ZMZ
Savininkas: Mindaugas Žaliukas
304 buvo sukurtas tobulinant ankstesnį Glasflugel sklandytuvą “Mosquito”. “Mosquito” sparnus naudojo ir Schempp-Hirth Mini Nimbus. Šis profilis vadinosi HQ 10-1642, kurį gamintojas patobulino ir pritaikė 304 ąjam. Naujasis profilsi buvo ypač gerai vertinamas už puikias skriejimo charakteristikas, o taip pat turėjo tuo metu vieną iš geriausių sklandumo kokybę – 43 vnt. Buvo puikus sklęsdamas ir dideliu greičiu: skrisdamas 200km/h greičiu žemėjimas tik 2m/s! Pirmą kartą į dangų 304 pakilo 1980 m. gegužę.
304 buvo daug inovacijų įkūnijąs modelis. Dauguma tuometinių naujovių iki šių dienų praktiškai nieko nepakeitus naudojama konstruojant naujos kartos sklandytuvus ir šiandien, antai kaip:

– Gaubto atidarymo ir numetimo mechanizmas
– Automatinis valdymo svirčių sujungimas surenkant sparnus
– Stabilizatoriaus tvirtinimas
Kaip bebūtų gaila, tačiau žuvus pagrindiniam Glasflugel inžinieriui ir idėjų generatoriui, gamintojas nesugebėjo išbristi iš finansinių sunkumų ir Glasflugel gamykla bankrutavo, o konkurentai pasirūpino, kad sklandytuvų formos atsidurtų šiukšlyne… Vis tik Glasflugel po daugiau kaip 15 metų atgimė. Senas formas nusipirko Čekų įmonė HpH, kuri tuo metu gamino plastmasinius modeliukus. Drąsus gal net greičiau beprotiškas žingsnis pasiteisino. Atgimęs 304 buvo perkrikštytas į HpH 304 cz, o vėliau dar modifikuotas su galimybe pakeisti sparnų antgalius prailginta versija iki 17.43 m, ko pasekoje sklandytuvo aerodinaminė kokybė padidėjo iki 45 vnt. Ir sklandytuvas atsiskleidė naujomis puikiomis savybėmis skrendant prastu oru. Viso įvairiai modifikuotų HpH 304 sugebėta parduoti apie 100 vnt, tai išties stebina turint galvoje, kad 1980 metų gaminiui atgimus 1996 metais jis dar buvo patrauklus pirkėjui.
Sparnų ilgis: 15 m / 17.43 m
Sparnų plotas: 9.88 m2/ 10.22 m2
Maks. įkrovimas: 46 / 44 kg/m2
Maksimalus greitis: 250 km/h
Minimalus greitis: 60-73 km/h
Aerodinaminė kokybė: 43 / 45 prie 96-116 km/h
Mažiausias žemėjimas: 0.57 m/s prie 77 km/h
Tuščio sklandytuvo svoris: 235 kg
Maksimalus kilimo svoris: 450 kg
Vandens balastas: 120 litrai